Skip to content

DU sommarpratar

2009/06/08

jag

Nu finns äntligen möjligheten för alla att sommarprata. Sveriges Radio har knåpat ihop en applikation där du spelar in ditt eget sommarsprogram.

Bör kanske nämna att jag är partisk – det är kollegor til mig som jobbar med denna kampanj. Men oavsett så tycker jag att det är en skön applikation som är grymt snyggt genomförd. Värd  att testa!

jag2

One Comment leave one →
  1. Carina Dackevall permalink
    2009/06/08 11:58

    Kör en crowdsourcing klipp ihop det och för ut det i etern!

Kommentera

